Thursday, January 28, 2016

'The Best Momento'

Habis paper SPM 15' ja terus esoknya pada tarikh 03/12/2015 trip to Pulau Manukan dengan classmates & bu guru. hahaa! Awal pagi dengan menaiki van sebab mau target ambil bot paling awal. Sampai ja di jeti, diorng bincang2 pasal game segala dan aku dengan genk tidak tau mau main apa sebab tak tau apa game tu macam mana jadi sesampai ja 'Pulau Manukan". Tiba2 aku dengan genk pun ikut satu game ni tanpa sengaja 1st game parasailing~ seriously, game ni yang paling best sebab apa aku dengan bestpreng aku ni 'nielut' boleh terbang2. perh! memang tidak dapat diungkapkan dengan kata2. Next game: "Banana boat" semua main benda, best la juga and last game 'Fly-Fish' . Game ni sangat2 memenatkan segala tulang2 dan badan aku nasib la last game da, nak tau tak? Aku 'idol Fly-Fish' ni kononnya the champion of FlyFish *puik! hahaha..xD sebab aku x jatuh & masuk dalam laut cuz benda ni buat orang jatuh kalau x pegang betul2..

  Gila! Happy gilaaa la!! , biasalah bila dah happy2 mesti ada benda & peristiwa yang x suka tapi x apa yg penting ENJOY BRAAH!!!!



3 comments: