Thursday, February 8, 2018

Aku 1

Yo! Degil, Keras Kepala, xdengar cakap, Ego, Selfish, Heartless, ...
Yaa itu aku , memang aku .Dan aku mula sedar rupanya aku masih yang sama aku yang itu yang ini aku yang DKKCE.. semua tu la, entah kenapa aku macam tu entah kenapa aku begitu aku cuba ubah aku ingin berubah aku MAHU BERUBAH. Entah xtau macam mana ajar aku tunjukkan aku macam mana, aku buntu.\!
Kenapa? Mengapa? Yang menghantui fikiran aku, kenapa dan mengapa menunjukkan aku sebab soalan . semua ini berlaku sendiri. kenapa aku kenpaa apa aku dah buat kenapa mengapa kenpa menagapa sampai aku ter typo typo sengaja gila ka , wei bukan sebab aku entahmenga[pa sapai macam tu sekali . okeh . sekian . itu. sahaja. bye. aku!

-karya datang dengan sendirinya terus publish!

No comments:

Post a Comment